Posted by: remembering7 | April 2, 2009

Cazul Z – 11 Angajamentul


„ Subsemnatul (…), fiul lui (…) si (…) nascut la data de (…) in orasul (…) judetul (…) de profesie pastor adventist in functia de (…) al Conferintei AZS Bacau, cu domiciliul in Bacau, str. (…) mă angajez să sprijin în mod secret şi organizat organele de securitate în rezolvarea sarcinilor specifice,aceasta fiind o îndatorire de onoare a tuturor cetăţenilor patriei. Aspectele pe care le voi lua la cunoştinţă şi care prezintă interes pentru aceste organe le voi aduce la cunoştinţă acestor organe sub formă de informări scrise, pe care eu le voi semna cu numele convenţional (…). Mă angajez să nu divulg nimănui secretul colaborării indiferent de funcţie sau grad de rudenie. Acesta îmi este angajamentul pe care îl dau şi semnez.” (12.02.1987) Descifrabil.

Responses

  1. Referitor la anonimizarea acestui document, este interesanat să vă spun că am fost contactat de către persoane care m-au asigurat că au făcut deducții simple și au tras ușur concluzia că Z nu putea fi altul decât Ion Buciuman. Le mulțumesc pe acestă cale puținilor care au avut curajul, tardiv, e drept să mă abordeze în chestiunea dosarului Z postat aici.

  2. Deductiile sunt normale si apartin celor in cauza. Pot fi sau nu adevarate. Daca deductiile altora duceau la vreunul din colegi, ati fi avut aceeasi reactie? Ele nu sunt condamnate de nici o lege.

  3. Pentru ca sunt una dintre “persoanele” invocate in primul comentariu, precizez, si in acest loc, faptul ca am avut informatie suplimentara relativ la un amanunt care a facut posibila “scurtarea” listei prezumtivelor persoane din spatele dosarului Z.

  4. Poti preciza sursa informatiei suplimentare, intrucat domnul Buciuman banuieste ca de la mine ai avut-o?

  5. Sursa suplimentara de informatie dateaza din anul 1995 cand vreme de cateva luni am avut privilegiul de a fi colocatar (si chiar mai mult decat atat) intr-o cladire de birouri populata, pe o strada cu un nume care face trimitere la Botanica, cu personaje de “vaza”.


Leave a Reply

Categories

