Posted by: remembering7 | April 16, 2009

Cenaclu poetic si literatura samizdat


Carmen din Bacău a relatat lui Andrei Lorena din Câmpina următoarele:

“M-am întristat că n-o să-mi poţi onora invitaţia. M-am resemnat sperând că după examene să-ţi iei revanşa. Oricum nu vei putea participa la cenaclu, pentru că la vară nu se mai continuă. (…) pleacă în Germania la studii şi poeţii intră în vacanţă! Dar să vezi ce prolifici sunt! Aproape că se iau la întrecere şi tot ce le iese de sub pană e frumos şi proaspăt. Acum vor să scoată o casetă doi dintre ei: Gabi Rusu şi Alina Stochici. Pe o parte a casetei vor fi poezii ale lui Gabi cu subiectul: Părinţi şi copii – preocuparea lui predilectă, iar pe partea cealaltă Alina cu subiectul “Ospăţ de iubire”. Pe fond muzical vor fi. Am şi eu onoarea de a recita ceva. În ce priveşte poezia ta, nu eşti nici tu departe de Parnas cu ceea ce mi-ai trimis. Dacă mă duceam la cenaclu ţi-o citeam. În primul Sabat din Iulie şi a doua zi, Duminică, va fi serbarea de sfârşit a băieţilor din anul IV, cred că vei fi şi tu.”

Nota ofiţer: Despre ce cenaclu este vorba? Supravegherea persoanelor „poete” şi să vedem ce scriu. Raportaţi şi propuneţi. (13.06.1988)

Leave a Reply

Categories

