Posted by: remembering7 | June 23, 2009

Cazul V – 5


In 1954 semneaza un nou angajament, intrucat fusese mutat si preluat de Securitatea noului judet.

” Subsemnatul (…) nascut la data de (…) in (…), fiul lui (…) si al (…), cu ultimul domiciliu in orasul (…) imi iau angajamentul in fata organelor securitatii statutului ca voi aduce la cunostinta toate manifestarile dusmanului de clasa, cat si atitudinea pastorilor si membrilor comunitatilor adventiste de Ziua a 7-a apartinand Conferintei (…)

De asemena voi respecta cu strictete secretul ce mi-a fost incredintat si nu voi de(s)conspira cele ce mi-au fost incredintate absolut nimanui.

In cazul nerespectarii acestui angajament, cer sa fiu pedepsit atat eu cat si acele persoane cu care voi divulga cele ce mi-au fost incredintate.

Fata de cele aratate mai sus sa fiu pedepsit cu cele mai aspre legi ale R.P.R. in vigoare.

Acesta-mi e angajamentul pe care mi-l iau si il semnez propriu.

Semnat (…) 04.12.1954

Mentionez ca materialul informativ va fi semnat cu numele conspirativ de (…)

Leave a Reply

Categories

