Posted by: remembering7 | November 8, 2009

Raspuns


head%20cutAm primit un comentariu din partea domnului Ion Buciuman invitand la un anumit gen de dialog pe blogul dumnealui. Intrucat asa-zisul dialog este re-vendicativ, insotit de atac la persoana, regret ca nu ii pot da curs. Scopurile celor doua bloguri sunt diferite: re-membering incearca sa descopere modalitatile prin care Securitatea a incercat sa influenteze viata si misiunea bisericii, evitand pe cat posibil referirea directa la persoane, in timp ce ionbuciuman declara ca doreste deconspirarea. Daca deconspirarea il vizeaza, este indreptatit si probabil ca a reusit. Re-membering nu considera util sa se antreneze in acest joc. Filosofia adoptata este expusa clar in preambul si va invit sa o cititi cu atentie.

P.S. Observ ca intentia nu este re-zet-area ci mai degraba retezarea. Doar un joc de cuvinte . . .

Responses

  1. Este posibil să fac greșeli în travaliul meu spre lumină. Arată-mi care sunt atacurile la persoană și mă voi pocăi exemplar. Nu am intenționat să retez pe nimeni, ci doar să re-zetez, adică să interpretez cum văd eu postările sub semnul Z de pa acest blog. Încă nu am ajuns la capătul deconspirării de sine. Mai am multe. Remembering a declanșat în mine acest proces și îi sunt mulțumitor și îndatorat pentru tratamentul necruțător care mă purifică.

  2. Pe langa un sac de inexactitati, observ si amenintari. In chiar cuvintele domnului Buciuman “Fiecare se comportă așa cum este și cum găsește de cuviință.” Voi continua sa fac ce am facut si pana acum, sa-i spun Tatalui meu ce stiu si mai ales ce nu stiu. Si stiu ca El are raspunsurile. Numai de bine.

  3. De asemenea, recomand domnului Buciuman sa isi sustina declaratia ca nu a scris nici macar o nota informativa, cu documente. De ce nu publica la “file”, pe propriul blog, Angajamentul din comitetul de propuneri, cu care i-a fost comparat documentul de la dosar, unde apare scrisul domniei sale asa cum declara? Si apoi sa posteze mostre din “facaturile” Securitatii. Astfel putem sa ne convingem singuri si sa ii dam dreptate. Intrucat numele le-am publicat eu in clar pe acest blog, domnia sa nu are de ce sa se teama, nu mai are ce deconspira, decat, eventual, propria persoana.

  4. Am încredințat toate notele informative unui expert criminalist de la care aștept verdictul săptămâna viitoare. Voi posta toate documentele care ar putea ajuta la clarificarea situației mele. Nu am nimic de ascuns. Stau la dispoziția oricui, pentru orice fel de întrebări. Regret supărarea care a intervenit între noi. Îți cer iertare la “confesii”. Mulțumesc pentru răbdare, decență și înțelegere.


Leave a Reply

Categories

