Posted by: remembering7 | December 21, 2009

CNSAS cauta presedinte. Din nou.


Canalele de stiri anuntau astazi dimineata ca Ladislau Csendes a demisionat din postul de preşedinte al CNSAS. Acesta a depus la Registratura instituţiei demisia sa din funcţia de preşedinte al CNSAS, rămânând însă ca membru al Colegiului. Ladislau Csendes este preşedinte al CNSAS din iulie 2007.

“Motivele mele sunt în principal motive de securitate. Consider că ameninţările primite atât de mine, cât şi de colegii mei, de-a lungul timpului, dar în special în ultima perioadă au ajuns la un nivel prea mare ca să-l pot tolera. A venit momentul, consider eu, să-mi pun familia la adăpost şi să-i acord mai mult din timpul meu”, a declarat Ladislau Csendes citat de agenţia MEDIAFAX.

Csendes a precizat ca motivele punctuale ale demisiei sunt ameninţările si “nenumăratele mesaje de intimidare primite de-a lungul timpului” atât de el, cât şi de ceilalţi colegi. In plus, săptămâna trecută, s-a tras cu o armă asupra apartamentului de la etajul 7 al unui imobil în care locuieşte Mihai Ionescu, unul dintre cei trei consilieri juridici care reprezintă CNSAS în sutele de procese din instanţă. “Glonţul a fost găsit în casă, de poliţie şi atunci am considerat că s-a mers prea departe”, a spus Ladislau Csendes.

Csendes este deranjat şi de acuzatiile din presă referitor la “salariile exorbitante” pe care le-ar primi membrii Colegiului CNSAS.

“Nu este nici pe departe aşa. Vă pot spune că un om cu pregătirea mea, adică un muzician, câştigă într-o orchestră în Germania de cinci ori mai mult decât câştig eu în calitate de preşedinte al CNSAS şi nu e vorba neapărat de orchestrele mari. Şi atunci, pentru ce să îndur şi să mă chinui atât de tare?”

Leave a Reply

Categories

