Posted by: remembering7 | June 26, 2011

Nu s-a “priceput” sa-i . . . lichideze


Acelasi informator, “Banica Stefan” relateaza o convorbire avuta cu Popa Dumitru la data de 23.05.1969. Iata ce-i relata secretarul Uniunii din vremea respectiva:

“In consiliul Directorilor s-a analizat situatia si s-au discutat urmatoarele persoane: eu (Popa Dumitru), fr. Alexe, fr. Parvan, pe baza materialelor ce au venit din tara, dar mai ales cele date de dvs. Si concluziile au fost negative. . . . Dna Nedeianu m-a certat ca nu am stiut sa lichidez pe unii cand mi i-a dat in mana si a cerut ca acum sa dam tot ce avem impotriva lui Crisan si a tuturor, dar in atentie sa fie Danetiu, Pascu, si chiar Dta. Dar eu i-am spus ca impotriva Dstra nu dau nimic. Lui Misu i s-au dat asigurari ca situatia i se aranjeaza. El isi rezolva problemele si lucreaza la foruri hotaratoare. . . . Am mai vorbit si cu fr. Alexe cu care aveam tocmai planul de a va determina pe dvs. sa  incepem ceva campanii de activitate, sa ne organizam , sa facem ceva mai mult in chestiunea strainatatii, in privinta tineretului si a vietii religioase din comunitati in ce priveste un nou suflu de inviorare, dar acum toate au cazut.”

Leave a Reply

Categories

